headerimage

Zoek je goede Fysiotherapeuten?

Maak dan vandaag nog je afspraak!

Welkom, fijn dat je hier bent. Ik ben Tessa, praktijkassistent bij Fysio Utrecht. Mijn Fysio collega’s helpen je graag met Naar de fysiotherapeut.

• Direct een afspraak
  • Contracten zorgverzekeraars
  • 25.000+ tevreden patiënten
085-0830619 WhatsApp

Met welke klachten ga je naar een fysiotherapeut?

Welke klachten behandelt Fysio Utrecht?

Wist je dat drie miljoen mensen per jaar een bezoek brengen aan de fysiotherapeut? Mensen binnen alle leeftijdscategorieën gaan voor de meest uiteenlopende klachten naar een fysiotherapeut. Dit kan bijvoorbeeld als je revalideert na een ongeval of als je een blessure hebt opgelopen tijdens het sporten. Het kan ook dat de huisarts je doorverwezen hebt omdat je zo ontzettend moe bent. Ook ouder worden, kan een reden zijn om langs te gaan bij een fysiotherapeut.

Bij Fysio Utrecht behandelen we altijd je houding, maar ook je manier van bewegen. Een behandeling die je bij ons volgt, gaat dus altijd over je spieren, gewrichten en zenuwen. Natuurlijk zit daar flink wat diversiteit in. Klachten variëren van pijn in je onderrug tot een peesontsteking en van een lelijke enkelverstuiking tot bijvoorbeeld Parkinson.

Loop je rond met een vraagstuk en vraag jij je af of de fysiotherapeut je daarbij kan helpen? Je kunt het altijd verifiëren door het ons te vragen. Stuur ons daarom gerust een bericht of bel ons. Dit neemt veel onduidelijkheid weg!

Hoe Fysio Utrecht je gaat helpen

Fysio Utrecht helpt bij het verbeteren van je beweeglijkheid en tevens bij het verminderen van pijn. We gebruiken hiervoor oefentherapie en vullen dit soms aan met massagetherapie.

Wanneer is jouw klacht of pijn erg genoeg?

Eigenlijk is er maar één antwoord op die vraag: nu. Wacht daarom niet langer met het maken van een afspraak en voel je zeker geen aansteller. Alles gaat om het nu. Je doet er daarom goed aan een deskundige in te schakelen die met je meekijkt. Daarmee kun je eventuele schade zoveel mogelijk beperken!

Internet…

Op internet kijken is heel logisch als je een klacht hebt of pijn voelt. Toch zijn er zoveel verhalen dat jij jezelf ook een beetje gek kunt maken. Voor duidelijkheid, zekerheid en rust ga je gewoon langs bij de fysiotherapeut.

Als je de oorzaak van je klacht niet weet

Soms is het duidelijk waarom je een afspraak maakt bij de fysiotherapeut: je verstapte je, je vertilde je, je viel. Dan is het een duidelijk verhaal. Toch is dit niet altijd het geval. Soms heb je geen idee waardoor je klachten zijn ontstaan. Je spieren en gewrichten voelen stram of doen of het optillen van je hand gaat lastig. Wij helpen je bij het vinden van de juiste oplossing. Daar zijn wij namelijk voor!

Wat onze klanten zeggen

Andre

Lekker snel doorpakken! Ik werd meteen vriendelijk geholpen en had de volgende dag een afspraak. Ik kreeg ook meteen een behandeling (niet alleen maar praten).

Alex

Super! Vandaag gebeld voor een ‘noodafspraak’ als nieuwe patiënt en gelukt om vandaag nog terecht te kunnen.

Jacqueline

Een positief eerste gesprek, behandelaar kon zich goed inleven in mijn persoon en blessure. Er heerste een ontspannen sfeer en daardoor kon ik mijn probleem goed verwoorden.

12.547 patiënten geven ons 4,5 / 5

Wil je meer weten?

Over je 1e afspraak of heb je een andere vraag? Bel of mail ons even, we helpen je graag bij jouw herstel!

We stellen ons graag even voor

Onze klanten gaan ons aan het hart en we doen graag dat beetje extra om ervoor te zorgen dat jouw herstelproces vlot en prettig verloopt.

Lees meer over ons
headerimage